Andrea van der Ploeg

Andrea van der Ploeg, een dynamische 37-jarige politica, vervult met trots haar rol als fractievoorzitter in de gemeenteraad van Waddinxveen. Met alweer haar tweede termijn als raadslid, heeft Andrea bewezen een betrouwbare en gedreven vertegenwoordiger van onze gemeenschap te zijn.

In het hart van Waddinxveen woont Andrea samen met haar twee jonge kinderen. Ze staat midden in de lokale samenleving, wat haar in staat stelt om de behoeften en zorgen van onze gemeente op de eerste plaats te zetten. Ze is niet alleen een bekwame politica, maar ook een betrokken moeder en buurtbewoner.

Naast haar verantwoordelijkheden als raadslid, slaagt Andrea erin om haar politieke betrokkenheid te combineren met haar werk en gezinsleven. Haar toewijding aan haar taken is bewonderenswaardig en getuigt van haar vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen.

In haar vrije tijd zien we Andrea vaak genieten van haar passies. Ze is een enthousiaste sporter, geniet ervan om eropuit te gaan met haar kinderen en houdt ervan om met vrienden af te spreken. Een terrasje pakken langs de Nesse met een verfrissend drankje is een favoriete bezigheid van haar, waar ze geniet van al het moois van Waddinxveen.

Wat Andrea van der Ploeg onderscheidt, is haar sterke toewijding aan de groei van onze gemeente, terwijl ze er tegelijkertijd voor zorgt dat we onze waardevolle voorzieningen behouden. Haar inzet voor onder andere sportfaciliteiten getuigt van haar verlangen om Waddinxveen leefbaarder en aantrekkelijker te maken voor alle inwoners. In haar eigen woorden zegt Andrea:'' Ik wil een Waddinxveen zien dat groeit en bloeit, maar niet ten koste van wat ons dierbaar is. Veiligheid en bereikbaarheid zijn van het grootste belang, en ik zal me blijven inzetten om deze doelen te realiseren.''

Andrea belichaamt de liberale waarden van de VVD en blijft een stuwende kracht achter de vooruitgang van Waddinxveen. Haar toewijding aan onze gemeente, haar betrokkenheid bij haarmedeburgers en haar sterke politieke leiderschap maken haar een waardevol lid van ons gemeentebestuur.