Ondernemers bedankt!

De fractie van de VVD Waddinxveen heeft op vrijdag 15 november een aantal lokale bedrijven bezocht, omdat het de dag van de ondernemer was.

In de ochtend werd er een bezoek gebracht aan de Kaashakker op het Gouweplein. De Kaashakker zit inmiddels 5 jaar in het 'nieuwe' centrum en is een van de lokale ondernemers. Naast kaas kan de klant hier alles kopen wat lekker is, zoals borrelhapjes, wijn en chocola. Het is een mooie winkel met veel tevreden klanten.

Na het bezoek aan de Kaashakker zijn de fractieleden naar Tims Schoes gegaan. Deze ondernemer zit ook al jaren in Waddinxveen. In eerste instantie in de passage, vervolgens op het Gouweplein. Sinds november 2019 heeft Tims een nieuw pand op het Gouweplein. De nieuwe winkel ziet er weer mooi uit.

Als laatste stop in de ochtend is er een bezoek gebracht aan kinderdagverblijf Ijgenweis. Kwaliteit heeft dit kinderdagverblijf hoog in het vaandel staan. Er is veel vraag naar een goed kinderdagverblijf. Helaas is er soms weinig ruimte voor de lokale ondernemer, omdat de grote (landelijk of regionale) organisaties veel invloed hebben. Des te meer reden om deze ondernemer te bedanken voor hun inzet.

In de middag was Garlic Solutions zo vriendelijk om ons te ontvangen. Dit bedrijf (op het bedrijventerrein Coenecoop) is een van de grootste leveranciers van ongepelde en gepelde knoflooktenen in Europa en Canada. Een jong bedrijf (2016) dat zeer snel groeit vanwege intelligente innovatie. Een trots voor Waddinxveen.

De VVD vindt dat we in Waddinxveen trots mogen zijn op onze lokale ondernemers. Er zijn nog veel meer bedrijven in Waddinxveen die lokaal, nationaal en internationaal zeer succesvol zijn. Ondernemers bedankt!!